Atutem studia jest jego lokalizacja – mieści się ono w budynku z dala od miejskiego zgiełku, jednak dojazd do niego jest prosty i szybki (zarówno za pośrednictwem środków komunikacji miejskiej, jak i samochodem). W okolicy znajdują się liczne hotele, hostele, sklepy oraz restauracje.

Studio składa się z jednego pomieszczenia które pełni jednocześnie rolę sali nagrań i reżyserki. Pozwala to na bezpośredni kontakt realizatora z artystą a także na spory element spontaniczności podczas nagrania.

Powierzchnia studia pozwala na pracę 5-6 osobowego zespołu w komfortowych warunkach. Podłoga wyłożona panelami nadaje instrumentom ciepłe, naturalne brzmienie. Pomieszczenie posiada zainstalowane na stałe oraz ruchome ustroje akustyczne, pozwalające dopasować akustykę pomieszczenia do potrzeb sesji nagraniowej.

Do zadań specjalnych oraz rejestracji instrumentów wymagających dłuższego, naturalnego pogłosu używamy wysokiej klatki schodowej w której możemy uzyskać czasy pogłosu od jednej do nawet kilku sekund. Klatka służy także jako "echo chamber", tj. nagrany wcześniej materiał jest przez puszczany z głośnika na klatce schodowej i rejestrowany mikrofonami w celu dodania reverbu do nagrania.

Praca w studio przebiega w przyjaznej atmosferze. Najważniejszy dla nas jest komfort artysty - wiemy, że w bezstresowym otoczeniu łatwiej się pracuje. Realizator na bieżąco pomaga artystom i dba o to, aby sesja przebiegała płynnie..

Sercem studia jest 24-kanałowa analogowa konsoleta Soundcraft Venue z 1990r. Dzięki rewelacyjnie brzmiącym przedwzmacniaczom nagrane przez nią ślady zyskują barwy i charakteru. Sygnał przetwarzany jest na format cyfrowy poprzez przetworniki MOTU i Focusrite do komputera Mac Pro, na którym pracujemy w programie Logic Pro X.

Posiadamy bardzo rozbudowaną bibliotekę loopów, sampli oraz wirtualnych instrumentów z całego świata dzięki czemu będziesz mógł umieścić w swoim utworze, np. flet, orkiestrę symfoniczną, sekcję afrykańskich bębnów, syntezator lub maszynę perkusyjną. Do obsługi instrumentów posiadamy liczne kontrolery MIDI.

Korzystamy z wirtualnych symulacji efektów, wzmacniaczy oraz kolumn najwyższej jakości oferujących bardzo realistyczne brzmienia. Wykonujemy również re-amping. Na potrzeby sesji nagraniowych wypożyczamy również sprzęt oraz instrumenty znajdujące się na wyposażeniu studia po wcześniejszym uzgodnieniu.

Podczas miksu korzystamy również z zewnętrznych procesorów efektów oraz np. efektów gitarowych. Gdy utwór tego wymaga, stosujemy różne, eksperymentalne techniki i niekonwencjonalne rozwiązania.

Mikrofony

  • 2x SE Electronics 4400a
  • 2x SE Electronics X1R
  • SE Electronics se8
  • Shure SM58
  • Audix D6
  • AKG D112
  • 4x the t.bone MB 75
  • t.bone MB75 Beta
  • 2x LEWITT LCT 040
  • Unitra MDU39
  • MXL 220A
  • DAW-AMP
  • ART Di-Box pasywny oraz aktywny, stereo
  • mikrofony stykowe Piezo

Odsłuch

 

  • JBL LSR305
  • Yamaha DBR12
  • Altus 110
  • wzmacniacz słuchawkowy Tascam MH-8
  • Sennheiser HD280 Pro
  • AKG K240 MkII
  • 5x Sennheiser HD202
  • Superlux HD660
  • Sony MDR-XD200

Instrumenty

  • gitara elektryczna Gibson SG Special Faded 2011
  • gitara elektryczna Vintage VS100
  • gitara elektryczna Cort M520
  • gitara basowa Aria RSB Deluxe 5
  • gitara basowa Spector Performer 4
  • gitara akustyczna 12-strunowa Luxor
  • gitara elektroakustyczna Cort SFX
  • lampowy wzmacniacz gitarowy Blackstar HT60
  • wzmacniacz gitarowy BOSS Katana 2×12″
  • wzmacniacz gitarowy Laney LX65R
  • lampowy wzmacniacz gitarowy Regent z 1969r.
  • lampowy przedwzmacniacz do basu Reußenzehn + kolumna NoisyBox 2×12 + horn
  • duży wybór efektów (m. in Ibanez, T.Rex, Boss, Digitech, AKAI, TC electronic)
  • kontroler MIDI Alesis VI61
  • kontroler MIDI AKAI MidiMix
  • kontroler MIDI Novation Launchpad Pro
  • kontroler nożny MIDI Behringer FCB1010
  • stanowisko do obsługi wirtualnych instrumentów MIDI (MacBook Pro, interfejs Focusrite Scarlett 6i6)
  • olbrzymia biblioteka sampli, loopów oraz gotowych brzmień
  • syntezator KORG Volca Keys
  • klawisze Yamaha PSR-520 (służą także jako dodatkowy kontroler MIDI)
  • syntezator EVS-1
  • perkusja Stagg (stopa 22″, tomy 12″, 13″, 16″), werbel Premier Artist Birch 14″, talerze Dream Ignition (ride 20″, hi-hat 14″), Diril (crash RAW 16″), trash stack, cowbell
  • perkusjonalia – cowbell, cymbałki, shakery oraz tamburyn Meinl, 2x kij deszczowy, kastaniety